نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2290
-
الف
+

بازیگر سریال «شب دهم» : آویزان شدن از درخت باعث شد خانه نشین شوم

«صدقیه کیانفر» طی یک گفتگو از دلایل حضور کمرنگش در سینما و تلویزیون سخن گفت.

«صدیقه کیانفر» طی یک گفتگو از دلایل حضور کمرنگش در سینما و تلویزیون سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «صدقیه کیانفر» هنرپیشه کهنه کار ایرانی که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 با بازی وی در سریال های «میوه ممنوعه» و «شب دهم» آشنا شدند ، طی یک گفتگو از دلایل حضور کمرنگش در سینما و تلویزیون سخن گفت.

«صدیقه کیانفر» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت : هم اکنون نسبت به روزهای گذشته حالم بسیار بهتر است، البته این را بگویم که دیگر وضعیت جسمانیم مثل سابق نیست.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: طی ماه های گذشته خانه نشین شده بودم و استراحت می‌کردم اما این روزها از خانه بیرون آمده و سر وظیفه می‌روم و امیدوارم تا پیش از نوروز حالم بهتر شود.

این بازیگر پیشکسوت سینما در مورد دلیل اصلی خانه نشینی خود طی هفته‌های گذشته گفته بود که سال ها پیش در سریالی به کارگردانی «امیر قهرایی» مرا از یک درخت آویزان کردند و همین باعث شد که کتف و دستانم آسیب شدید ببیند و از همان سال این مشکل ادامه دارد.

بانو «کیانفر» ادامه داد : بعد از آن هم در یک تیاتر باید سی شب پی در پی به زمین می افتادم که متاسفانه کمردرد هم از همان اجرا آغاز شد و همین باعث شد که به سختی راه بروم.

بازیگر سریال «شب دهم» درباره آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری به میزان گفت: اکنون وضعیتم به شکلی نیست که توان بازی در آثار سینما و یا تلویزیون را داشته باشم و به همین خاطر تنها در رادیو به فعالیت می پردازم. 

«صدیقه کیانفر» زاده 20 دلو(بهمن) ۱۳۱۱ هجری خروشیدی در آبادان ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

او فعالیت در رادیو را از سال ۱۳۳۶ با گویندگی و اجرای نمایش در رادیو نفت آبادان تجربه و بازی در سینما را با «بحران» کاری از «علی‌اصغر شادروان» آغاز کرد.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر